زبان انگلیسی دبیرستان یک رکن اساسی برای یادگیری زبان است. می‌توان گفت با یادگیری زبان دبیرستان شما استارتی برای شروع یادگیری زبان نیز خواهید داشت.. برخی از والدین برای پیش‌رفت فرزندانشان در زبان انگلیسی دبیرستان معلم‌های خصوصی برایشان در نظر می‌گیرند. در این مقاله می‌خواهیم بدانیم قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان به چه عواملی بستگی دارد‌. چگونه می‌توان روی تدریس‌های خصوصی قیمت گذاری کرد؟ پس، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

چرا یادگیری زبان انگلیسی دبیرستان مهم است؟

همان‌طورکه گفتیم، زبان انگلیسی دبیرستان اولین پله برای یادگیری زبان انگلیسی است. اگر شما نتوانید زبان انگلیسی دبیرستان را به خوبی یاد بگیرید، در یادگیری زبان انگلیسی در دانشگاه و آموزشگاه‌‌های دیگر دچار مشکل خواهید شد. زبان انگلیسی دبیرستان مانند ترم اول آموزشگاه‌ها مهم است. زبان انگلیسی در این مقطع کار شما را برای یادگیری انگلیسی در دانشگاه آموزشگاه‌های دیگر راحت‌تر می‌کند. از طرفی، معلمان دبیرستان تاکید بسیاری بر یادگیری زبان انگلیسی در دوران این دوران دارند. زبان دبیرستان نسبت به زبان راهنمایی در مرحله سخت‌تری قرار دارد؛ ولی با کمی کوشش و تلاش می‌توان به‌راحتی این دوران را پشت سر گذاشت.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان

اگر در زبان انگلیسی دبیرستان ضعیف هستید می‌توانید با کمک از یک معلم خصوصی، یادگیری زبان انگلیسی دبیرستان را برای خود آسان کنید. برخی از دبیران به صورت حضوری و غیرحضوری تدریس زبان انگلیسی انجام می‌دهند.

اهمیت تدریس خصوصی زبان دبیرستان

زبان انگلیسی دبیرستان نسبت به زبان‌های انگلیسی خارج از مدرسه راحت‌تر است. همچنین، معلمان تدریس آسوده‌تری نسبت به معلمان زبان آموزشگاه‌های مختلف انجام می‌دهند. البته نمی‌توان گفت که معلمان دل‌سوز کاری برای تدریس مناسب انجام نخواهند داد. برخی از دانش آموزان به دلیل سنگینی مطالب دبیرستان در یادگیری زبان انگلیسی نمی‌توانند موفق شوند. بنابراین، با در نظر گرفتن تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان خود را در راه یادگیری زبان انگلیسی موفق‌تر می‌کنند. هر کسی که در کلاس تدریس خصوصی شرکت می‌کند، به این معنی نیست که دانش آموز تنبلی باشد.

تدریس خصوصی باعث می‌شود شما بسیاری از اشکالات چند ماهه خود را که نتوانستید با معلم خود در میان بگذارید به‌راحتی حل کنید. علاوه‌براین، تدریس خصوصی با تمرکز بیش‌تری برای شما صورت می‌گیرد. هر چقدر که تعداد نفرات شرکت کننده در تدریس خصوصی کم‌تر باشد. تمرکز استاد در برگزاری و نظم کلاس بیش‌تر می‌شود. به‌همین‌دلیل هم دانش آموزان هم اساتید به یک نتیجه مطلوب در برگزاری تدریس خصوصی خواهند رسید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تدریس خصوصی

با توجه به این‌که قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان نسبت به تدریس‌های عادی قیمت متفاوتی خواهد داشت؛ بنابراین، در ادامه عوامل تاثیرگذار بر قیمت تدریس خصوصی را توضیح می‌دهیم. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل مهمی مثل محل سکونت، تجربه و سابقه کاری استاد، تعداد جلسات برگزار شده و میزان مهم بودن درس مدنظر دخالت دارد.

انتخاب معلم مناسب

اولین عاملی که بر قیمت تدریس خصوصی اثرگذار است، انتخاب معلم و استاد شما است. هر چقدر که استاد ماهرتری برای تدریس خود انتخاب کنید، باید هزینه بالاتری را برای کلاس‌ها در نظر داشته باشید. هر چقدر که استاد بر زبان انگلیسی دبیرستان تسلط بیش‌تری داشته برای شما گزینه مناسبی در انتخاب استاد شناخته می‌شود.

علاوه‌بر این، استادانی که از بهترین دانشگاه‌ها فارغ التحصیل شده‌اند یا استاد دانشگاه هستند، دستمزد بیش‌تری نسبت به معلم‌ها و مدرسان زبان‌ آموزشگاه‌ها خواهند گرفت. این اساتید با مهارت‌های بالایی کلاس‌های خود را برگزار می‌کنند و موجب بازدهی بیش‌تر برای زبان آموزان می‌شوند.

تدریس در خانه یا دفتر کار مدرس

بسته به این‌که در چه مکانی تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان را انجام می‌دهید، هزینه‌های متفاوتی خواهید داشت. برخی از اساتید برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان به زبان آموزان می‌گویند که به دفاتر مربوط به هر استاد مراجعه کنند. به‌همین‌منظور شما برای رفت‌وآمد و هزینه‌های اضافی دفاتر هزینه بالاتری پرداخت خواهید کرد.

اگر معلمی که برای تدریس خصوصی انتخاب به خانه شما بیاید، به مراتب هزینه کم‌تری خواهد داشت. بسته به نیاز خود شما ساعت‌هایی که وقت آزاد دارید، معلم به خانه شما می‌آید و در آن‌جا تدریس کند.

تعداد نفرات شرکت کننده

در مواقعی بسیاری از کسانی که در یک کلاس درس قرار دارند. با هم تصمیم به انتخاب استاد برای تدریس خصوصی می‌گیرند. برای همین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان بین افراد شرکت کننده در کلاس‌ها تقسیم می‌شود. به‌همین‌خاطر نسبت به یک نفر قیمت کمتری را برای تدریس پرداخت خواهید کرد.

تعداد جلسات شرکت کننده

یکی دیگر از عامل‌های تاثیرگذار در قیمت تدریس خصوصی تعداد جلسات برگزاری است. شاید هر یک از مدرسین برای هر جلسه قیمت متفاوتی را تعیین کنند. البته، برخی از مدرسین در نظر دارند که اگر تعداد جلسات بیش از ۱۰ جلسه باشد، قیمت را برای بسیاری از زبان آموزان کاهش دهند.

برگزاری تدریس خصوصی

برگزاری کلاس به صورت آنلاین یا حضوری

علاوه بر انتخاب استاد حضوری، شما می‌توانید تدریس خصوصی آنلاین را نیز تجربه کنید. تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان به صورت آنلاین نسبت به کلاس‌های خصوصی حضوری قیمت کم‌تری دارد. شما با برگزاری این کلاس به صورت آنلاین شاهد کاهش ۲۰ الی ۵۰ درصد هزینه‌های اولیه خواهید بود.

شهر و منطقه؛ عامل تاثیرگذار مهم بر قیمت تدریس خصوصی

عامل تاثیرگذار دیگری که در قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان دخالت دارد، شهر و منطقه شما است. ممکن است منطقه یا شهر شما نسبت به شهرها و منطقه‌های دیگر قیمت کم‌تری داشته باشد. به‌عنوان‌مثال شهرهایی که به دلیل کمبود امکانات تدریس زبان انگلیسی زیاد مورد توجه قرار نمی‌گیرد، قیمت کمتری برای تدریس خواهد داشت. در شهرهایی که تقریباً تمام افراد سعی در یادگیری زبان انگلیسی دارند، قیمت تدریس برای هر استاد متفاوت خواهد بود. شما نمی‌توانید یک قیمت مناسب تعیین شده را برای تدریس خصوصی در یک شهر یا منطقه در نظر بگیرید.

میزان تسلط زبان آموز بر زبان دبیرستان

علاوه‌بر این، مطالعه زبان آموز و حل تمرینات عامل مهمی در تعیین قیمت تدریس خصوصی است. اگر زبان آموز هر جلسه مطالعه زبان مناسبی داشته باشد، کم‌تر به جلسات‌ خصوصی نیاز خواهد داشت. در نتیجه، قیمت درنظر گرفته شده برای تدریس خصوصی کاهش خواهد یافت.

تدریس خصوصی با استاد مناسب

معرفی اساتید مناسب برای تدریس خصوصی زبان دبیرستان

تا این‌جا در مورد عوامل تاثیرگذار در قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان صحبت کردیم. در ادامه می‌خواهیم برای شما چند تن از اساتید مجرب سایت نیمکت را معرفی کنیم که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی مشغول به کار هستند، پس تا آخر با ما همراه باشید.

  • کمیل صمدی
  • آیینا همتی
  • نیلوفر نوروزی
  • محمدجواد مرتضوی
  • علی ساکی
  • مونیکا صمدی
  • امیرحسین صالحی

برای دانستن برنامه و تجربه هر یک از اساتید می‌توانید به صفحه شخصی ایشان مراجعه کنید. اساتید همگی در زمینه تدریس نوجوانان و دبیرستانی‌ها بسیار مناسب هستند. ایشان با کسب بیش‌ترین امتیاز در سایت از اساتید مجرب و محبوبی به حساب می‌آیند. اگر در مورد تدریس خصوصی و انتخاب مدرس مناسب برای تدریس خصوصی زبان دبیرستان دچار ابهام شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به صفحه اساتید نام برده‌ شده استادی که با شرایط شما بهتر است را برای خود انتخاب کنید. در این سایت می‌توانید با انتخاب کردن روزهای اوقات آزاد خود استادان مجرب سایت را انتخاب کرده و از تدریسات آن‌ها بهره‌مند شوید.

تدریس خصوصی به صورت آنلاین

کلام آخر

همان‌طورکه اشاره کردیم، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان به عوامل مهمی مرتبط است. بنابراین، نمی‌توان یک قیمت مناسب برای تمام تدریس‌های خصوصی آنلاین و حضوری در نظر گرفت.

مطالعه بیشتر: