فرض کنید که گرامر و لغات انگلیسی را به خوبی یاد گرفته‌اید. حتی مهارت‌های شنیداری شما نیز عالی و بی نقص است. آیا تا بحال از خود پرسیده‌اید تا زمانی که نتوانید این مهارت‌ها را در عمل به کار ببرید، به چه دردی می‌خورند؟ توانایی مکالمه شیوا و فصیح، یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها در یادگیری زبان انگلیسی است. حالا که متوجه اهمیت یاد گرفتن آن شدید، حتما عزمتان را جزم کردید که مکالمه خود را به خوبی تقویت کنید. شاید از خود بپرسید هزینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی چقدر است؟ برای دانستن قیمت‌ کلاس‌های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی با این مقاله همراه باشید.

هزینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی برای سطح مبتدی

در سطح مبتدی انتخاب کلاس درست برای آموزش مکالمه بسیار مهم است. در ابتدای یادگیری زبان انگلیسی صحبت کردن حتی یک یا دو جمله به این زبان، سخت و چالش برانگیز است. تلفظ درست کلمات و رعایت لهجه، چالش بزرگ بعدی است. بهتر است هر هفته جلسات یک ساعته‌ای با توجه به وقت و بودجه خود داشته باشید تا به طور مرتب مهارت مکالمه خود را تقویت کنید. اگر نمی‌خواهید زمان خود را در رفت و آمد صرف کنید، می‌توانید از کلاس‌های آموزش زبان آنلاین مثل سایت نیمکت استفاده کنید.

هزینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی برای سطح مبتدی به کیفیت کلاس، مهارت و تجربه استاد بستگی دارد. بهتر است در ابتدای مسیر از استادی استفاده کنید که تخصص او زبان عمومی و تقویت مکالمه است. کلاس‌های آنلاین با توجه به کم کردن برخی هزینه‌ها مثل اجاره فضا و قبض برق، قسمت مناسب‌تری دارند. هزینه جلسات یک ساعتی مکالمه انگلیسی از 30 هزار تومان شروع می شود و تا 400 هزار تومان ادامه دارد. شما می‌توانید بر اساس بودجه و برنامه زمانی خود، کلاس و استاد مناسب را انتخاب کنید.

هزینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی برای سطح مبتدی از 30 هزار تومان شروع می شود.

هزینه تدریس خصوصی مکالمه برای سطح متوسط

در سطح متوسط، شما تمام مهارت‌های خود را به جایگاه قابل قبولی رسانده‌اید. حالا فقط باید بتوانید از تمام این مهارت‌ها به خوبی در صحبت کردن خود استفاده کنید. بسیار مهم است که در هفته وقت قابل توجهی را صرف تقویت مکالمه زبان انگلیسی کنید؛ چراکه استمرار و تمرین زیاد، کلید اساسی آن است. به دلیل این‌که شرکت در کلاس آنلاین تا میزان زیادی در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند، پیشنهاد مناسب‌تری برای شماست.

تجربه و تخصص استاد برای سطح متوسط بسیار مهم است. بهترین گزینه، انتخاب استادی است که در آموزش اسپیکینگ زبان انگلیسی تخصص داشته باشد. هزینه تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی سطح متوسط از 80 هزار تومان برای یک جلسه یک ساعته شروع می‌شود. با توجه به تجربه و مهارت بالای استاد این هزینه تا 400 هزار تومان برای یک ساعت بالا می‌رود. شما می‌توانید در یک جلسه شرکت کنید و اگر دیدید که سطح کلاس و استاد مناسب شماست، جلسات خود را ادامه دهید.

تقویت مکالمه زبان انگلیسی در سطح متوسط از اهمیت بالایی برخوردار است.

هزینه تدریس خصوصی اسپیکینگ زبان انگلیسی برای سطح پیشرفته

زمانی که به سطح پیشرفته می‌رسید، دیگر راجع به هدف خود از یادگیری زبان انگلیسی به طور قطعی تصمیم گرفته‌اید. می‌دانید که می‌خواهید مکالمه را برای مصاحبه‌‌های تحصیلی و کاری یاد بگیرید یا به طور عمومی و برای مهاجرت به آن نیاز دارید. بنابراین، باید کلاس آموزش مکالمه زبان انگلیسی را بر اساس اهداف خود انتخاب کنید. کلاس‌هایی که به طور تخصصی مکالمه مد نظرتان را تدریس می‌کنند، بهتر می‌توانند شما را به مقصد نهایی برسانند.

هزینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی حتی برای سطح پیشرفته با توجه به تجربه و تخصص اصلی استاد تغییر می‌کند. هزینه کلاس اساتیدی که تجربه بالایی در تدریس مکالمه زبان دارند، ساعتی 250،350 و حتی 400 هزار تومن است. البته ممکن است دوست داشته باشید در هفته چند جلسه شرکت کنید و این هزینه برایتان بالا است. در این صورت می‌توانید کلاس‌هایی را انتخاب کنید که هزینه هر جلسه یک ساعته آن‌ها بین 80 تا 150 هزار تومان است.

در سطح پیشرفته شما هدف خود را از یادگیری مکالمه زبان انگلیسی پیدا کرده‌اید.

هزینه کلاس خصوصی مکالمه انگلیسی برای کودکان

شروع یادگیری مکالمه زبان انگلیسی از کودکی، بهترین تصمیمی است که می‌توانید برای فرزند خود بگیرید. فقط در صورتی یک فرد می‌تواند لهجه انگلیسی‌ای شبیه به یک بومی داشته باشد که از کودکی مکالمه زبان انگلیسی را تمرین کند. تدریس خصوصی، به کودک کمک می‌کند تا در محیطی تعاملی و دو طرفه، به صورت مرتب صحبت کردن به زبان انگلیسی را تکرار کند. علاوه‌بر این، مهارت‌های شنیداری را نیز تا حد زیادی تقویت می‌کند.

کودکان به صورت ذاتی بازیگوش و حواس‌پرت هستند. شاید لازم باشد که استادی را انتخاب کنید که سابقه تدریس به کودک را داشته باشد. هزینه کلاس این اساتید قدری بالاتر است اما با این انتخاب، فرزند شما نتیجه بهتری می‌گیرد. این‌که کودک بتواند با استاد خود ارتباط برقرار کند، عامل مهمی در یادگیری است. به طور کلی هزینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان بین 40 تا 350 هزار تومان برای یک ساعت است.

هزینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان چیزی بین 40 تا 350 هزار تومان برای یک ساعت است.

هزینه کلاس خصوصی مکالمه زبان برای آزمون آیلتس

یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در آزمون آیلتس از شما امتحان گرفته می‌شود، اسپیکینگ است. این‌که به ممتحن نشان دهید که به خوبی و با فصاحت می‌توانید به زبان انگلیسی صحبت کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است. شما حتما باید استادی را انتخاب کنید که در تدریس برای آزمون آیلتس، تخصص بالایی داشته باشد. همچنین استادی که لهجه نیتیو را به صورت اختصاصی آموزش می‌دهد، شانس شما را در گرفتن نمره مکالمه خوب بالا می برد.

با این‌که هزینه این کلاس‌ها بالاتر است اما در بلند مدت به نفعتان است. شما هزینه زیادی را برای شرکت در آزمون آیلتس می‌پردازید. پس بهتر است مطمئن شوید که در آن نمره خوبی خواهید گرفت. هزینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی برای یک جلسه یک ساعته از 100 هزار تومن شروع می‌شود. اگر می‌خواهید قبولی خود را در آیلتس تضمین کنید، می‌توانید اساتید با تجربه‌تر را انتخاب کنید که البته شهریه بالاتری دارند.

کلام پایانی

یادگیری مکالمه زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که باید آن‌ را تقویت کنید. بدون مکالمه قوی، نمی‌توانید سایر مهارت‌هایی را که یاد گرفته‌اید مثل لغات، گرامر و لیسنینگ نشان دهید. هزینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی با توجه به سطح زبان و هدف شما از یادگیری، متفاوت است. کلاس‌های سطح پیشرفته و همچنین آموزش آیلتس هزینه بالاتری دارند. به طور کلی هزینه کلاس خصوصی مکالمه در طیف قیمتی بین 30 تا 400 هزار تومان برای یک ساعت قرار می‌گیرد.

مطالعه بیشتر: