تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا تدریس خصوصی از قیمت بالاتری نسبت به جلسات عمومی برخوردار است. تفاوت قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل یکی‌از بحث‌های چالش برانگیز در زمینه یادگیری زبان است. اگر می‌خواهید از هزینه تدریس خصوصی زبان در منزل اطلاعات کسب کنید، این مطلب را از دست ندهید.

چرا هزینه تدریس خصوصی زبان اساتید فرق می‌کند؟

اساتید مختلف جلساتی از قبیل گروهی و خصوصی برگزار می‌کنند. جلسات گروهی نسبت به جلسات خصوصی هزینه کم‌تری دارد؛ چراکه در جلسات گروهی اطلاعات عمومی تدریس می‌شود؛ اما جلسات خصوصی روشی برای تمرکز روی اهداف خاصی مثل آمادگی برای آزمون‌های بین‌المللی و مکالمه است. بنابراین هزینه و مدت زمان جلسات خصوصی بیش‌تر از جلسات گروهی است. جلسات خصوصی نوعی پیشرفت برای زبان‌آموزان تلقی می‌شود؛ زیرا در این جلسات خصوصی با با فهم بیشتری به اهداف خود می‌رسند.

هر استادی از تجربیات و مهارت‌های خاصی برخوردار است. چنان‌که برخی از استادان دارای مدرک‌های بالا و بین‌المللی و برخی تجربیات بالایی دارند. بنابراین، نمی‌توان تمام استادان را در یک رده قرار داد؛ چون‌که هر یک از استادان نحوه خاصی برای تدریس خود در نظر می‌گیرند. بنابراین، طبیعی است که هر استادی هزینه متفاوتی برای کلاس بازگو کند.

فایده تدریس خصوصی زبان در منزل به صورت آنلاین

برگزاری کلاس‌های خصوصی زبان در منزل صرفه‌جویی زیادی در زمان و هزینه رفت و آمد برای شما خواهد داشت. همچنین، شما می‌توانید با توجه به روزهایی که مشغله کاری ندارید، بهترین زمان را برای سپری کردن در کلاس آموزشی آنلاین را انتخاب کنید. علاوه‌بر‌این، شما می‌توانید با خواندن رزومه استاد مورد نظر و شرکت در جلسه آزمایشی رایگان هر استاد مدرس مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

هزینه تدریس خصوصی آنلاین زبان

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به صورت آنلاین برای هر استادی متفاوت خواهد بود. زیرا هر استاد با توجه به مهارت خود و تجربیات کسب کرده نسبت به قیمت‌گذاری کلاس‌های خود اقدام می‌کند. هزینه بالای برخی از اساتید به خاطر میزان مهارت و سابقه تدریس بالای آن‌ها است.

علاوه‌بر‌این، نمی‌توان مدرسانی که از هزینه کم‌تر برای کلاس‌های خود استفاده می‌کنند به‌عنوان استاد بی‌تجربه و بی‌مهارت نام برد. برخی از این استادان با توجه به توانایی‌های خود این کلاس‌ها را برگزار می‌کنند. هزینه هر یک از جلسات 60 الی 90 دقیقه‌ای باید قبل از شروع جلسه پرداخت شود.

زبان‌آموز در جلسه خصوصی آنلاین در منزل

استادانی که جلسه خصوصی برگزار می‌کنند

برخی از استادان نیمکت یک سری جلسات تدریس خصوصی آنلاین را برای شما زبان‌آموزان گرامی در نظر گرفته‌اند. شما با شرکت در این جلسات علاوه‌بر یادگیری زبان، به مهارت‌های دیگر مورد نیاز در آموزش زبان دست خواهید یافت. به‌طوری که می‌توانید تمام سطح‌ها و مهارت‌های لازم در خصوص زبان انگلیسی به‌صورت کاملا آنلاین یاد بگیرید.

استاد آیینا همتی؛ از استادان محبوب

استاد آیینا همتی جلسه خصوصی آمادگی آزمون آیلتس برای زبان‌آموزان برگزار می‌کند. این کلاس‌ها به صورت ۱۰ جلسه ۹۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود که در آن استاد گرامی شما را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده می‌کنند. آیینا همتی از کتاب‌های four corners و Complete IELTS برای تدریس در جلسات خصوصی خود کمک می‌گیرند. همچنین، این استاد جلسات ۱۲۰ دقیقه‌ای را برای ارائه تست‌های آزمون و تکمیل توضیحات آزمون MSRT برگزار کرده‌اند.

سوگند اقوامی؛ برگزار کننده جلسات تقویت زبان

استاد سوگند اقوامی جلسه خصوصی سطح A2 را برای کسانی‌که به دنبال تقویت لیسنینگ و اسپیکینگ هستند برگزار کرده است. این دوره‌ها به‌این‌خاطر طراحی شده‌ که شما زبان‌آموزان گرامی در موقعیت‌های روزمره به‌راحتی انگلیسی صحبت کنید و به یادگیری لغات جدید زبان نیز بپردازید. جلسات خصوصی این استاد در ۱۰ جلسه سه نفره به مدت ۶۰ دقیقه برگزار می‌گردد.

فرزام قبادی؛ آموزش با سریال و فیلم

استاد فرزام قبادی بر‌این اعتقاد دارند که یادگیری زبان با دیدن فیلم و سریال از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی است. جلسات خصوصی استاد قبادی به صورت ۱۰ جلسه سه نفره با یادگیری با فیلم‌های معروف به‌خصوص، سریال friends صورت می‌گیرد. در این کلاس‌ها اصطلاحات و کاربرد آنان آموزش داده می‌شود.

آموزش زبان با فرندز

صدف اسفندیاری؛ جلسه یادگیری آیلتس

صدف اسفندیاری برای آمادگی آیلتس و مکالمه انگلیسی آنلاین یک جلسه خصوصی جمع‌بندی با سطح C1 را با آموزش کامل گرامر را برای شما زبان‌آموزان عزیز در نظر گرفته است.

فاطمه مرشدگیان؛ تقویت لیسنینگ و اسپیکینگ

این استاد گرامی شش جلسه خصوصی سطح A2 برای تقویت مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ زبان آموزان در نظر گرفته‌ است. در ابتدای این جلسات تعیین سطحی صورت می‌گیرد. بنابراین، این استاد بر اساس سطح شما کلاس را شروع خواهد کرد. در این کلاس‌ها علاوه‌بر پیدا کردن ضعف‌ها و اشکالات گرامرهای مهم، تمرین‌های کافی برای جبران اشکالات شما ارائه می‌شود. همچنین، در انتهای دوره یک آزمون برای ارزیابی برگزار خواهد شد تا بتوانید به نتیجه مطلوبی دست یابید.

حامد میرنژاد؛ برگزاری کلاس با سطح A1

حامد میرنژاد ۳۰ جلسه خصوصی ۹۰ دقیقه‌ای برای تدریس مکالمه به کمک کتاب امریکن انگلیش فایل برای شما عزیزان در نظر گرفته است که موجب تقویت مکالمه عمومی زبان انگلیسی شما خواهد شد. استاد حامد میرنژاد ۵ جلسه خصوصی ۹۰ دقیقه‌ای سطح A1 برای تقویت گرامر دبیرستان زبان‌آموزان گرامی در نظر گرفته است. این دوره جهت تقویت گرامر های پایه‌های نهم تا دوازدهم برگزار می‌شود.

همچنين، این استاد یک جلسه خصوصی ۶۰ دقیقه‌ای برای مکالمه آزاد با موضوعات پرتکرار آزمون‌ها و کتاب‌های تدریس در نظر گرفتند. علاوه‌بر‌این، این استاد عزیز جلسه‌ای خصوصی در مورد آشنایی زبان‌آموزان با آزمون نوشتاری آیلتس ارائه می‌دهد که شامل یک جلسه خصوصی ۹۰ دقیقه‌ای می‌باشد.

استاد مهدی غلام‌رضایی با کتاب top notch

استاد مهدی غلام‌رضایی ۱۵ جلسه خصوصی ۶۰ دقیقه‌ای برای زبان‌آموزانی که در سطح نسبتاً متوسطی از اطلاعات دستور زبان قرار دارند برگزار می‌کند. این استاد از کتاب top notch 2 در جلسات خصوصی‌شان استفاده می‌کنند.

دکتر مریم بنی‌سعید؛ مولف کتاب‌های زبان

این استاد جلسات خصوصی را برای رایتینگ و آشنایی با انواع essay ها این دوره را برگزار می‌کنند. این دوره به مدت ۷ جلسه خصوصی به صورت ۶۰ دقیقه‌ است. با گذراندن این دوره قادر به گرفتن نمره بالای ۶.۵ در آزمون آیلتس خواهید بود و منبع این جلسات کتاب‌های تالیف شده خود استاد است.

زبان‌آموز در جلسات خصوصی

سخنان آخر در مورد جلسات خصوصی

همان‌طور‌که اشاره کردیم، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل با توجه به عملکرد اساتید تعیین می‌شود. علاوه‌براین، روش های تدریس زبان انگلیسی هر استاد متفاوت است. بنابراین، مدرسان با تکیه‌بر دانش خود برای جلسات خصوصی هزینه مورد نظر را در نظر می‌گیرد.

مطالعه بیشتر: