در آموزش زبان انگلیسی یادگیری گرامر یکی از عوامل بسیار مهم پیشرفت در زبان است. گرامر در مکالمه‌ها، لیسنینگ، بحث و گفت‌وگو مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر در یادگیری گرامر زبان انگلیسی موفق باشید، یادگیری مطالب دیگر بسیار آسان خواهد شد. به همین علت است که آموزش آنلاین گرامر زبان انگلیسی ابداع شده تا زبان آموزان بتوانند گرامر را بهتر درک کنند. اگر برای شرکت در کلاس آنلاین گرامر زبان انگلیسی مشتاق هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

اهمیت یادگیری گرامر

می‌توان گفت گرامر پایه اصلی زبان انگلیسی است. بدون مهارت داشتن در دستور زبان انگلیسی شما قادر به برقراری ارتباط با دیگران نیستید. یادگیری قواعد مناسب در هر مکالمه باعث می‌شود که تفکرات و نظرات خود را به گونه‌ای بیان کنید که سوء تفاهمی ایجاد نشود. فردی که در دستور زبان ضعیف است باعث ایجاد نظر منفی در ذهن دیگران در مکالمه می‌شود. لذا یادگیری گرامر زبان انگلیسی بسیار مهم است. ضعف در گرامر زبان انگلیسی مانند سست بودن پایه‌های ساختمانی است. اگر شما در گرامر به تسلط کافی دست پیدا نکنید، در یادگیری کلی زبان انگلیسی به مشکل برمی‌خورید. شما باید برای درک بهتر زبان انگلیسی گرامر را به طور جداگانه آموزش ببینید.

یادگیری گرامر به صورت آنلاین

امروزه استقبال زبان آموزان از سایت‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی تا حد زیادی افزایش یافته است. استفاده از وب سایت‌های آنلاین برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی بسیار پر بهره‌تر از کتاب‌های آموزشی گرامر است. تمرین‌ها و اساتید آنلاین می‌توانند در هر زمان و مکانی در اختیار شما قرار بگیرند.

مزیت شرکت در کلاس آنلاین یادگیری گرامر

شرکت در کلاس آنلاین گرامر زبان انگلیسی موجب می‌شود مهارت‌های گرامی خود را افزایش دهید. همچنین، بتوانید از گرامرها برای ارتباط روزمره نیز استفاده کنید. با این‌که گرامر از سرفصل‌های اصلی در آزمون‌های بین‌المللی محسوب نمی‌شود؛ ولی در کسب امتیاز بالا و نمره قابل قبول نقش بسیاری دارد. بدون تسلط داشتن بر اصول مقدماتی و پایه گرامر یادگیری مراتب بالاتر غیر ممکن خواهد بود. در ادامه به مزیت‌های دیگر کلاس‌های آنلاین یادگیری گرامر اشاره می‌کنیم:

  • هزینه پایین‌تر نسبت به کلاس‌های حضوری یادگیری گرامر
  • امکان انتخاب مدرس ماهر در تدریس گرامر
  • امکان شرکت در کلاس در هر مکان و زمان

فردی در حال استفاده از کلاس آنلاین گرامر

مطالبی که باید در کلاس آنلاین گرامر تدریس شود

در کلاس آنلاین گرامر مهارت‌های پایه کاربردی و اصولی دستور زبان انگلیسی برای شما تدریس می‌شود. همچنین، راهکارهای استفاده از هر نوع گرامر در کلام و نوشتار به شکل اصولی آموزش داده خواهد شد. در کلاس‌های یادگیری گرامر مطالب گفته شده در موارد زیر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معرفی ساختار و کاربرد Cleft

در کلاس آنلاین گرامر باید تدریس افعال و مدال‌ها به شکل کاربردی تدریس شود. به‌طوری‌که با یک بار تدریس آن، برای همیشه مطالب مهم کلاس را به خاطر بسپارید.

آموزش جمله نوشتن و انواع جمله

جملات انگلیسی در انواع ساده، پیچیده و مرکب نوشته می‌شوند. در دوره آنلاین گرامر شما با جمله نویسی به ساده‌ترین شکل ممکن آشنا شده و آن را به طور مناسب یاد خواهید گرفت. همچنین، جمله‌ها پایه و اساس مهارت گرامر هستند. کسی که شیوه درست جمله سازی را بگیرد، در آزمون‌های بین‌المللی در پارت‌های خواندن و نوشتن نمره بالایی کسب می‌کند.

آشنا شدن با کاربردهای حرف تعریف

حرف‌های تعریف در جمله سازی نقش مهمی دارند. لذا یادگیری آن از نکات مهم یادگیری گرامر پایه است. کلاسی که برای یادگیری گرامر خود انتخاب می‌کنید باید بتواند انواع حروف تعریف و کاربردهای آن را برای شما شرح دهد. با یادگیری حروف تعریف، از آن در آزمون‌های بین‌المللی و گفتگوهای روزمره از آن به طور صحیحی استفاده کنید.

آشنایی با حرف اضافه انگلیسی

عدم شناخت حروف اضافه و درک نکردن استفاده از آن موجب می‌شود بسیاری از افراد در درک مفهوم جمله دچار مشکل شوند. هنگامی‌که جمله برای افراد به خوبی قابل فهم نباشد، در آزمون‌های مختلف نمرات زیادی را از دست خواهند داد.

استفاده از سوالات آزمون‌های قبلی آیلتس

آزمون آیلتس برای بسیاری از افراد یک رکن تعیین کننده مهارت در زبان انگلیسی است. در طول جلسات کلاس آنلاین یادگیری گرامر زبان انگلیسی استفاده از سوالات آزمون آیلتس به افزایش شناخت فرد از گرامرهای آیلتس کمک بسیاری می‌کند.

هنگامی‌که شما روی گرامر مسلط باشید، درک مطلب بهتری از متن ارائه شده خواهید داشت. از آزمون‌های مدرسه گرفته تا کنکور، آزمون‌های ملی و بین المللی، پایه ثابت تمامی این آزمون‌ها گرامر زبان انگلیسی است. همچنین، این بخش از یادگیری زبان نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت شما در آزمون‌های مختلف دارد.

نقش گرامر در آزمون‌های بین‌المللی

در آزمون‌هایی مثل آزمون‌های TOEFL ، IELTS PTE ، GRE که مخصوص افراد مهاجرت کننده به کشورهایی با زبان انگلیسی هستند تسلط بر گرامر رکن اساسی است. موفقیت در آزمون‌ها در قسمت‌های نوشتن، گوش دادن، صحبت کردن و خواندن نیازمند تسلط کامل به گرامر است.

علت انتخاب کلاس گرامر آنلاین زبان انگلیسی

هنگامی‌که شما تسلطی بر گرامر نداشته باشید، به آموزشگاه‌های حضوری مراجعه می‌کنید. در کلاس‌های عمومی به علت بالا بودن نفرات شرکت کننده، فرصت زیادی در اختیار شما قرار نمی‌گیرد تا اشکالات خود را رفع کنید. همین علت باعث می‌شود که روند یادگیری شما تا حد زیادی کاهش یابد. کلاس‌های آنلاین گرامر که به نسبت به کلاس‌های حضوری گرامر تعداد نفرات کم‌تری دارد برای رفع اشکالات و یادگیری گرامر بسیار مناسب است. در کلاس‌های آنلاین شما فرصت کافی در اختیار دارید تا همه مبحث گرامر به‌راحتی یاد گرفته و اشکالات خود را رفع کنید.

معرفی اساتید با تجربه در زمینه آموزش گرامر زبان انگلیسی

بهره‌مندی از یک استاد مجرب در زمینه یادگیری گرامر زبان انگلیسی کمک شایانی به افزایش مهارت و تسلط شما بر روی این موضوع خواهد کرد. سایت نیمکت با داشتن بهترین اساتید در زمینه یادگیری زبان و گرامر انگلیسی همواره همراه شما است. در ادامه به برخی از استادانی که در زمینه یادگیری گرامر فعالیت دارند اشاره می‌کنیم:

  • علی ساکی
  • سوگند اقوامی
  • نیلوفر نوروزی
  • محمد جواد مرتضوی
  • شیما رفعت
  • پریا هاشم زاده
  • پریسا جاویدی
  • زمانه کمیزی
  • محیا مرادی سرور

می‌توانید با کلیک بر نام هر یک از استادان به صفحه اصلی ایشان مراجعه کرده و سوابق کاری و مدارک آن‌ها را مشاهده کنید. سپس بر اساس اوقات فراغت خود کلاس‌های آنلاین گرامر زبان انگلیسی را انتخاب کنید. هر یک از استادان در روزهای هفته کلاس‌های مناسبی برای زبان آموزان برگزار می‌کنند.

جمع بندی

در این مطلب در مورد آموزش آنلاین گرامر زبان انگلیسی بسیار سخن گفتیم. همچنین، دانستیم که برای پیدا کردن تسلط کافی در گرامر نیازمند استفاده از وب سایت‌ها و استادان مجرب هستیم. امید است بتوانیم زبان آموزان گرامی را در پی موفقیت‌های بیش‌تری در کلاس‌ها و یادگیری زبان انگلیسی یاری کنیم.

سوالات متداول

هزینه شرکت در کلاس‌های آنلاین گرامر چند است ؟

در سایت نیمکت با توجه به استاد انتخاب شده هزینه کلاس متفاوت از استادان دیگر خواهد بود. بنابراین، برای دانستن قیمت کلاس آنلاین به صفحه اصلی استاد مدنظر خود مراجعه کنید.

چگونه گرامر را در سریع‌ترین زمان ممکن یاد بگیرم؟

برای این‌که بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن گرامر را کامل یاد بگیرید، نیازمند به بهره‌گیری از یک استاد متخصص در زمینه یادگیری گرامر هستید.

آیا یادگیری گرامر در سطح‌های مختلف در سایت شما امکان‌پذیر است؟

به‌علت‌این‌ که اساتید زیادی در سایت ما زبان انگلیسی تدریس می‌کنند، شما می‌توانید در هر سطحی از زبان که قرار دارید استاد مدنظر خود را به‌راحتی پیدا کنید.

از چه طریقی می‌توانم در کلاس گرامر آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنم؟

به‌علت این‌که تمامی کلاس‌های ما به صورت آنلاین برگزار می‌گردد، به‌راحتی می‌توانید از طریق موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر در کلاس گرامر ما شرکت کنید. برای تسلط بیش‌تر خود در کلاس‌های آنلاین توصیه می‌کنیم از لپ‌تاپ یا دسکتاپ استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: