یادگیری زبان دوم موجب افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها می‌شود، امکان تحصیل نوجوان را در دانشگاه‌های برتر جهان را برای او رقم خواهد زد. به‌نوعی می‌توان گفت آموزش زبان انگلیسی آنلاین نوجوانان در یافتن شغل ایده‌آل و آینده روشن آن‌ها بسیار تاثیرگذار است. در این مقاله قصد داریم که شما را در مورد کلاس‌های آنلاین برای نوجوانان و معرفی اساتید مربوطه آگاه سازیم. پس، تا آخر این مطلب با ما باشید.

نوجوانان به دلیل این‌که در رده سنی حساسی قرار دارند، باید طبق اصول مناسبی تربیت و آموزش داده شوند. زبان انگلیسی نیز باید برای نوجوانان با آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان کاملاً متفاوت باشد. نوجوانان توانایی‌ها و مهارت‌های بیش‌تری نسبت به بزرگسالان در یادگیری زبان دارند.

توضیحات مختصر در مورد آموزش زبان آنلاین نوجوانان

با برگزاری کلاس آموزش زبان انگلیسی آنلاین نوجوانان کسانی‌که سعی در یادگیری زبان داشتند، اما نمی‌خواستند در کلاس حضوری شرکت کنند، به این کلاس‌ها روی آوردند. به نوعی می‌توان گفت کسانی‌که نمی‌توانند هزینه یا وقت بسیاری در یادگیری زبان انگلیسی صرف کنند می‌توانند در دوره‌های آنلاین زبان شرکت کنند.

نوجوانان از آن‌جایی که هم سعی در یادگیری مطالب مدارس دارند و هم در پی یافتن استعدادهای خود هستند وقت کم‌تری برای یادگیری زبان انگلیسی خواهند داشت. قبل از این تصور می‌شد یادگیری زبان انگلیسی فقط به صورت حضوری امکان‌پذیر است. یادگیری زبان به صورت آنلاین باعث می‌شود بتوانند در کنار یادگیری مطالب درسی مدارس، به صورت آنلاین زبان انگلیسی نیز یاد بگیرند. اگر شما نوجوانید و نگران یادگیری زبان خود هستید، ما به شما کمک خواهیم کرد تا بدون نگرانی زبان انگلیسی یاد بگیرید.

کلاس‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی نوجوانان

کلاس‌های آنلاین رده سنی نوجوانان در دو حالت ترمیک گروهی و ترمیک خصوصی برگزار می‌شود. در کلاس‌های ترمیک گروهی به نوجوانان آموزش مهارت‌های اصلي و مهارت‌های ديگر مثل Vocabulary ،Grammar ،Pronunciation انجام می‌شود. بنابراین، نوجوانان پس از طی کردن هر جلسه به‌راحتی تمامی ساختارها و کلمات را در مکالمه زبان خود به کار می‌برند.

دوره‌های آنلاین ترمیک باعث می‌شود زبان آموز خودش روز و ساعت مشخصی را انتخاب کند. در‌نتیجه، کلاس‌های آنلاین زبان با ساعت‌های مدارس نوجوانان هماهنگ خواهد شد. همچنین، در این دوره‌ها کلاس‌های رفع اشکال فردی برای نوجوانان برگزار می‌گردد تا ایشان بتوانند اشکال‌های خود را در کلاس مجازی مطرح کنند. علاوه‌بر این، این دوره‌ها نوجوانان را برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی آماده می‌کند. آموزش آنلاینی که برای نوجوانان برگزار می‌شود، باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

  • داشتن تخته وایت برد مجازی
  • امکان مشاهده تصویر استاد به صورت زنده
  • امکان ارسال و دریافت پیام
  • امکان پخش فایل‌های صوتی و تصویری توسط استاد
  • برقراری چت خصوصی با مدرس

داشتن این امکانات موجب می‌شود مدرس بتواند با پیش‌رفته‌ترین و بهترین امکانات از دانش خود برای تدریس زبان آموز استفاده کند. علاوه‌بر استاد، زبان آموز نیز به کمک امکانات مناسب برای یادگیری زبان در آموزش آنلاین زبان بسیار مشتاق یادگیری زبان خواهد بود.

نوجوانی در حال استفاده از آموزش آنلاین

ویژگی‌های دوره‌های آموزش آنلاین زبان نوجوانان

در دوره‌های آنلاین مختص نوجوان‌ها چهار مهارت زبانی به‌علاوه مکالمه برای نوجوانان آموزش داده می‌شود.‌ در این دوره‌های آنلاین هیچ محدودیتی برای استادان و زبان آموزان در مکالمه، پرسش و پاسخ، پخش فایل‌های صوتی و غیره وجود ندارد. به‌همین‌منظور، نوجوانان با حضور در این کلاس‌ها هیچ فرقی بین کلاس حضوری و کلاس آنلاین احساس نمی‌کند.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین نوجوانان ویژگی‌های بسیار مناسبی برای نوجوانان دارد‌. این ویژگی‌ها سبب شده روزبه‌روز نوجوانان در پی شرکت در کلاس‌های آنلاین باشند. حتی برخی از آن‌ها آموزش‌های آنلاین را به آموزش حضوری بیش‌تر ترجیح می‌دهند؛ زیرا با شرکت در آموزش آنلاین خستگی راه و هزینه رفت‌و‌آمد را نخواهند داشت. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم آموزش زبان انگلیسی آنلاین اشاره می‌کنیم:

  • امکان انتخاب روز و ساعت توسط خود زبان آموز
  • استفاده از با تجربه‌ترین استادان زبان انگلیسی
  • امکان شرکت در کلاس‌های آنلاین تنها با استفاده از تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر
  • تدریس ۴ مهارت تاکیدی زبان انگلیسی
  • مشاوره و پشتیبانی مستمر در طول دوره به صورت تلفنی و آنلاین
  • برگزاری کلاس‌های جانبی رایگان در کنار کلاس‌های اصلی

دارا بودن این ویژگی‌ها برای آموزش آنلاین خیال والدین را از یادگیری زبان نوجوان خود آسوده می‌کند. مزیت‌های مهم آموزش آنلاین سبب شده تا آموزش‌های از راه‌ دور یک پله بالاتر نسبت به آموزش حضوری در تصور افراد جای بگیرد.

کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی نوجوانان

سایت نیمکت در ارائه آموزش آنلاین به نوجوانان پرتلاش بوده است. همچنین، برای راحتی اساتید و زبان آموزان کلاس‌های آموزش زبان پیش‌ر‌فته را برگزار می‌کند. کلاس‌های این سایت با دارا بودن ویژگی‌ها و امکانات ذکر شده در لیست زیر گام بلندی در آموزش آنلاین زبان نوجوان برداشته است:

  • تصاویر زنده شرکت کنندگان جلسه
  • تعداد تعداد شرکت کننده‌های جلسه
  • فعال و غیر فعال سازی صدا
  • روشن و خاموش کردن تصویر
  • امکان چت متنی با استاد و سایر زبان آموزان
  • محل نمایش فایل آپلود شده توسط کلاس توسط استاد

نوجوانان با شرکت در دوره‌های آموزش آنلاین مختص رد سنی خود می‌توانند بدون محدودیت مکانی در هر جا و زمانی از کلاس آنلاین استفاده کرده و زبان یاد بگیرند. این مزیت بسیار مهمی برای نوجوانان است.

نوجوانان در مرحله رشد قرار دارند. بسیاری از آن‌ها در پی موفقیت در درس و مدرسه خود هستند‌. بنابراین، با کمبود وقت برای یافتن آموزش حضوری و اساتید مناسب خود مواجه می‌شوند. آموزش آنلاین با صرف هزینه و وقت کمتر برای یافتن، انتخاب کلاس و استاد مناسب به کمک نوجوانان پرتلاش آمده است. آموزش آنلاین انگلیسی نوجوانان‌ را در پی رسیدن به اهداف و خواسته‌های بلندمرتبه آن‌ها یاری می‌کند.

نوجوان شرکت کننده در آموزش آنلاین

روش تدریس در دوره‌های آموزش زبان نوجوانان

دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی در بالاترین کیفیت آموزشی با استفاده از منابع مناسب برگزار می‌گردد‌. همچنین، در این کلاس‌ها تاکید بر یادگیری مهارت‌های گفتاری بسیار حائز اهمیت است. مدرس برگزار کننده دوره موظف است تمامی روش‌های نوین تدریس را به صورت آنلاین برای زبان آموزان به‌کار گیرد‌‌.

علاوه‌براین، در این دوره‌ها کتاب‌ها و منابع بسیار مناسبی برای نوجوانان در نظر گرفته می‌شود. هر استادی بسته به علاقه، تجربه و مهارت‌های خود کتاب‌های متفاوتی را برای نوجوانان معرفی خواهد کرد. پس، نمی‌توان گفت که تمامی دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی نوجوانان از یک کتاب برای تدریس و آموزش استفاده می‌کنند.

کلاس‌های آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان

نوجوانانی که قصد در شرکت در دور‌ه‌های خصوصی دارند می‌توانند این کلاس‌ها را به صورت آنلاین نیز تجربه کنند. کلاس‌های خصوصی هر دوره توسط استاد انتخاب می‌شود. پس، زبان آموزان می‌توانند با انتخاب کلاس‌های خصوصی استاد مدنظر در کلاس‌های آن شرکت کنند. کلاس‌های خصوصی نسبت به کلاس‌های عمومی با تعداد نفرات کمتر، هزینه بالاتر و ساعات کم‌تری برگزار می‌شود.

در کلاس‌های خصوصی استاد کل مطالب را تدریس نمی‌کند؛ بلکه یک مطلب مهمی را در نظر گرفته و طبق آن شما را آموزش می‌دهد. علاوه‌براین، کلاس‌های خصوصی می‌توانند به عنوان رفع اشکال نیز شناخته شوند. به‌صورتی‌که نوجوانان از استادان خود درخواست می‌کنند که کلاس‌های خصوصی به عنوان رفع اشکال برای آن‌ها در نظر بگیرند. کلاس‌های رفع اشکالی خصوصی موجب می‌شود نوجوان مطالب مهم را مرور کرده و اشکالات خود را در هر زمینه‌ای به کمک استاد رفع کند.

نوجوان شرکت کرده در دوره خصوصی آموزش آنلاین

انتخاب استاد زبان مناسب برای دوره‌های آنلاین

اولین نکته مهم برای شرکت در دوره‌های آموزش انگلیسی انتخاب یک استاد با تجربه در زمینه آموزش زبان انگلیسی آنلاین نوجوانان است. شما می‌توانید با به‌کار گیری فهرست زیر نتیجه مطلوبی را در پی انتخاب استاد و کلاس مناسب کسب کنید:

  • ویدیوی معرفی اساتید
  • برگزاری کلاس تعیین سطح رایگان
  • تخصص استاد
  • نوع مخاطب استاد
  • سطح آموزش استاد مدرس
  • قیمت هر ساعت کلاس منحصر به فرد استاد
  • توجه به بازی سنی خود و انتخاب استاد مناسب

معرفی اساتید برای دوره‌های زبان انگلیسی آنلاین نوجوانان

استادی که می‌خواهید برای دوره زبان انگلیسی آنلاین نوجوان انتخاب کنید، باید از مهارت‌ها و ویژگی‌های خاص مدرسان آنلاین برخوردار باشد. همچنین، باید دارای بالاترین سطح مدرک در حوزه آموزش زبان آنلاین باشد. چون قرار است شما دوره را به صورت کاملاً آنلاین تجربه کنید، باید بهترین استاد برای خود در نظر بگیرید. هر استادی با بهره‌گیری از روش‌های مختلفی سعی در آموزش نوجوانان مشتاق به یادگیری زبان انگلیسی خواهد داشت. چند تن از بهترین استادان زبان را برای آموزش زبان انگلیسی آنلاین نوجوانان معرفی می‌کنیم:

  • کمیل صمدی
  • آیینا همتی
  • نیلوفر نوروزی
  • محمدجواد مرتضوی
  • علی ساکی
  • مونیکا صمدی
  • امیرحسین صالحی

شما می‌توانید با کلیک بر نام هر یک از اساتید به صفحه اصلی استاد بروید. تجربیات، مدارک و کلاس‌های برگزار شده هر استاد در صفحه شخصی خودش قابل مشاهده است. این استادان نوع مخاطبشان نوجوانان ۱۲ الی ۱۸ سال است. بنابراین، با روش تدریس زبان انگلیسی برای نوجوانان کاملاً آشنا هستند. مدرسانی مثل مونیکا صمدی ۶۹ کلاس، آینا همتی ۳۲ کلاس و کمیل صدری ۴۷۷ کلاس آنلاین زبان انگلیسی برگزار کرده اند. این استادان توانسته‌اند برای بسیاری از زبان آموزان نوجوان گرامی بهره‌مند باشند. این استادان با تکیه بر مهارت‌های خود در طی تجربه‌های کسب کرده در این تعداد از کلاس می‌توانند از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب استاد باشند.

نوجوان شرکت کرده در آموزش آنلاین

ایستگاه آخر؛ خلاصه مطالب

همان‌طور که اشاره کردیم، آموزش زبان انگلیسی آنلاین نوجوانان به دلیل حساس بودن نوجوانان بسیار مهم است. بنابراین، در انتخاب این دوره‌ها باید حساسیت زیادی به خرج دهید. در‌نتیجه، در بهترین شکل ممکن آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین را پشت سر می‌گذارید. در آخر، با دانستن مزیت‌ها و امکانات محبوب آموزش آنلاین زبان انگلیسی می‌توانید به بخش انتخاب استاد مراجعه کنید. از اساتید مجرب سایت ما بهره‌مند شوید. همچنین، با دانستن ویژگی‌های مختص هر استاد می‌توانید گزینه‌های خود را در انتخاب استاد محدود کرده و بهترین دوره‌های مدرسان را برای خود رزرو کنید.

مطالعه بیشتر: