زبان آموزان در مواجه شدن با انتخاب بهترین معلم زبان انگلیسی به مشکل برمی‌خورند و برخی اطلاعات کافی به دست نمی آورند. انتخاب استاد ماهر یک پلن مهم و اساسی در یادگیری زبان است؛ زیرا بدون استاد زبان توانا نمی‌توان به اهداف مهم در یادگیری زبان رسید. به‌طور حتم شما هم در انتخاب معلم زبان مشکل دارید. پس، این صفحه را ترک نکنید تا در مورد بهترین استاد زبان شما را یاری کنیم.

چرا انتخاب بهترین استاد مهم است؟

نقش استاد زبان در رشد یک زبان‌آموز را نمی‌توان انکار کرد. زبان آموزان تحت تاثیر نحوه تدریس استاد زبان خود قرار می‌گیرند. تعامل زبان آموزان با استادان برای آینده او مهم است. قرار است امروز ماهرترین و محبوب‌ترین اساتید دوره آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

مدارک مهم بهترین استاد زبان

اساتید مجرب زبان باید از یک سری مهارت‌ها و مدارک مربوط به تدریس برخوردار باشند. دارابودن مدارک معتبر و مهم بین‌المللی برای جذب زبان‌آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به چند مدرک و مهارت مهم برای هر معلم زبان اشاره می‌کنیم.

مدرک TESOL؛ یکی از مدارک مهم هر استاد ماهر

دوره TESOL از دوره‌های مهم زبان انگلیسی محسوب می‌شود. کسانی‌که این دوره را با موفقیت گذرانده‌اند می‌توانند در هر کشوری به تدریس زبان انگلیسی مشغول شوند. این دوره برای آموزش زبان انگلیسی به دانش‌آموزانی که زبان اصلی آن‌ها انگلیس نیست برگزار می‌شود. TESOL مخفف Teaching English to Speakers of است. بنابراین استادی که دارای مدرک TESOL باشد، از بهترین مدرسان زبان انگلیسی محسوب خواهد شد.

استاد آیینا همتی یکی از اساتید با‌تجربه در حوزه یادگیری زبان با داشتن مدرک TESOL و IELTS است. این استاد با بیش از 10 سال سابقه تدریس زبان از استادان خوب کشور به‌شمار می‌آید.

مدرک IELTS؛ مدرکی پرطرفدار در کل جهان

غیرممکن است زبان‌آموز باشید و تا حالا اسم آزمون آیلتس به گوش‌تان نخورده باشد. آزمون آیلتس از پرطرفدارترین آزمون‌ها برای اپلای کردن و مهاجرت است. کسی‌که از این آزمون نمره بالایی کسب کند، بدون شک یک فرد ماهر و باتجربه در زمینه زبان انگلیسی خواهد بود. چنان‌که شما استاد ماهری در زمینه آموزش آیلتس نداشته باشید نمی‌توانید حداقل نمره برای قبولی در این آزمون را کسب کنید.

آزمون آیلتس

استادانی همچون کمیل صمدی و فریبا حکیمی از استادان مجرب محسوب می‌شوند. این دو استاد عزیز مدرک آیلتس دارند و به عنوان بهترین استاد زبان انگلیسی آیلتس شناخته می‌شوند.

مدرک TOFEL؛ از مدارک مهم اساتید

آزمون تافل یکی از آزمون‌های برگزیده شده در اپلای و مهاجرت است. این آزمون مانند آزمون آیلتس برای کشوران خارجه در پذیرش مهاجر اهمیت بالایی دارد. بنابراین، استادانی که مدرک آزمون TOFEL داشته باشند، بدون‌شک دانش بالایی از زبان انگلیسی دارند.

استاد سیامک مولوی بهترین مدرس زبان انگلیسی آنلاین در زمینه تدریس تافل است. این استاد آزمون‌هایی مانند آیلتس و تافل را با نمره بالا در قبولی کسب کرده‌است.

مدرک PTE؛ از چه اهمیتی بین اساتید برخوردار است؟

آزمون PTE یک آزمون پرطرفدار به سبک آزمون‌های کامپیوتری زبان انگلیسی است. این آزمون برای ارزیابی مهارت‌های مهمی مانند مهارت گفتاری و نوشتاری و درک زبان انگلیسی برگزار می‌شود. همچنین، برای دریافت ویزای تحصیلی و ویزای کار در کشورهایی مانند استرالیا از این آزمون برای جذب مهاجر استفاده می‌کنند.

استاد پریسا ابراهیمیان به خاطر مهارت داشتن در این زمینه به عنوان بهترین استاد PTE محسوب می‌شود. این استاد دارای مدرک PTE با سابقه 17 سال تدریس است.

مدرک OET؛ یک مدرک مهم برای پزشکی

قبولی در آزمون OET یک مدرک برای اثبات توانایی و داشتن مهارت در برقراری ارتباط در رشته‌های پزشکی محسوب می‌شود. همچنین، در کشورهای استرالیا و نیوزلند برای ویزا و مهاجرت این مدر‌ک به رسمیت شناخته می‌شود. در انگلستان اگر پزشکان و پرستاران برای درخواست ویزای کار عمومی نمره آزمون OET را ارائه دهند، نیازی به شرکت در آزمون‌های دیگر نخواهند داشت.

استاد امیرحسین صالحی یک استاد خبره با مدرک OET است. این استاد با داشتن 4 سال سابقه تدریس OET یکی از بهترین استادان در حوزه آموزش این آزمون محسوب می‌شود. همچنین استاد مریم بهرمان با سابقه سه سال تدریس و داشتن مدرک OET یکی از اساتید باتجربه در زمینه آموزش OET شناخته می‌شود.

مدرک دولینگو؛ مدرک مورد پذیرش در دانشگاه‌های جهان

آزمون دولینگو در دو سال گذشته در بیش‌ از 500 دانشگاه در سراسر دنیا به‌عنوان یکی از شرایط پذیرش مهاجران تبدیل شده‌است. به‌نحوی که دانشگاه‌های برتر جهان مهارت مهاجران را از این آزمون می‌سنجند. استاد بهاره صراف با کسب نمره 120 در آزمون دولینگو از معدود استادان زبان انگلیسی در حوزه قبولی این آزمون است.

داشتن مدرک TTC یعنی گذراندن دوره تربیت مدرس

مدرک TTC با گذراندن دوره تربیت مدرس به افراد پذیرفته شده داده می‌شود. افرادی که سطح بالا و بیس قوی‌ در زبان داشته باشند می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کرده و مدرک TTC را کسب کنند. استاد مریم غلامی دارای مدرک TTC است و تجربه مناسبی در زمینه آموزش زبان دارد. همچنین، استاد جعفر دائمی با سابقه تدریس 10 سال و دارا بودن مدرک TTC از استادان مجرب در حوزه تدریس زبان محسوب می‌شود.

استادان ماهر در حوزه‌ آموزش زبان عمومی

استارت هر زبان‌آموز برای یادگیری زبان، شرکت در کلاس‌های آموزش زبان عمومی است. اگر شما زبان عمومی را یاد نگیرید نمی‌توانید دوره‌های دیگر مانند آیلتس و تافل را به خوبی درک کنید. بنابراین، انتخاب استاد ماهر در زمینه آموزش زبان عمومی اولین مرحله در یادگیری زبان محسوب می‌شود.

استاد زبان در حال اموزش به صورت انلاین

فاطمه میرقاسم‌پور بهترین معلم مکالمه زبان انگلیسی با‌تجربه به شمار می‌رود. استاد شاهین ثابت قدم یکی دیگر از استادان مجرب در زمینه یادگیری زبان عمومی با سابقه تدریس در کلاس‌های زبان‌ عمومی است. همچنین استاد عاطفه باقری با داشتن تخصص در مهارت‌های عمومی و تقویت مکالمه از دیگر استادان باتجربه در زبان عمومی به حساب می‌آید.

معرفی اساتید با تجربه زبان انگلیسی

معلمانی که تجربه در تدریس زبان انگلیسی دارند نسبت به معلمان مبتدی از جایگاه و مهارت بالاتری برخوردار هستند. چرا‌که با انواع زبان‌ آموزان آشنا شده‌اند و نحوه تدریس به هر کدام از دانش آموزان را یاد گرفتند. همچنین، می‌دانند که هر دانش آموز تحت چه شرایطی می‌تواند زبان‌آموز حرفه‌ای شود.

زبان آموز در حال یادگیری زبان

استاد گلنوش صفاپور از استادان باتجربه در زمینه یادگیری زبان عمومی است. این استاد با سابقه آموزش در بسیاری از ملیت‌ها به صورت آنلاین تجربه بالایی دارد و برای شما زبان‌آموزان عزیز از اساتید ماهر به‌شمار می‌آید. استاد پیام ساکی نیز با سابقه 8 سال تدریس از استادان باتجربه حاضر در کشور محسوب می‌شود. همچنین، نیلوفر تاجی، میلاد جلالی، مریم بنی سعید و لیلا علی‌زاده سابقه بسیاری در زمینه آموزش زبان دارند.

اساتید خبره با جلسه آزمایشی رایگان

بسیاری از استادان تیم نیمکت جلسات آزمایشی رایگان برای شما زبان‌آموزان گرامی در نظر گرفته‌اند. در این جلسات شما می‌توانید با نحوه تدریس و مهارت ایشان آشنا شوید. پس از آن، در صورت رضایت‌مندی با همان استاد مورد نظر ادامه دهید. این جلسات آزمایشی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برگزار می‌شود و صرفا جهت آشنا کردن زبان‌آموزان با اساتید است.

استاد سهراب خوش‌تراش که مولف کتاب زبان پایه هفتم است، از استادانی محسوب می‌شود که برای زبان‌آموزان خود جلسه آزمایشی رایگان در نظر گرفته‌اند. همچنین، استاد نیلوفر نوروزی، رایا صیدی، شیما رفعت نیز جلسه آزمایشی رایگان برگزار می‌کنند.

استادان باتجربه در زمینه آموزش زبان به کودکان

به‌دلیل این‌که آموزش زبان به کودکان نیازمند تجربه و مهارت بالا در زمینه آموزش است، پس باید از اساتیدی کمک بگیرید که سابقه تدریس به کودکان را داشته باشند. برخی از اساتید تخصص و هدف اصلی‌شان آموزش زبان به کودکان است؛ چراکه برای آموزش کودکان باید از صبر و حوصله بالا و توانایی در ارتباط برقرار کردن با کودکان برخوردار بود.

کودک در حال یادگیری زبان

استاد نازنین علی‌زاده بهترین استاد آموزش زبان انگلیسی است و ارتباط خوبی با کودکان دارد. علاوه‌بر این، سابقه تدریس ایشان را به یکی از استادان شناخته شده تبدیل کرده است. استاد غزل قربان‌زاده نیز دارای دو سال سابقه تدریس در مقطع کودکان است. بنابراین، مهارت بالایی در زمینه آموزش زبان به کودکان دارد.

سخن آخر؛ امکان تدریس برای تمام افراد به صورت آنلاین

انتخاب بهترین معلم زبان انگلیسی از بین هزاران استاد باتجربه در کل کشور سخت است؛ اما می‌توان با در نظر گرفتن شرایط هر زبان‌آموز و مهارت‌های آن این تعداد بسیار را تا حد زیادی کاهش داد. چه‌بسا یادگیری به صورت آنلاین باشد. جلسات آنلاین زبان کمک بزرگی در راه تدریس از راه دور خواهد بود؛ زیرا با شرایط برخی از هموطنان در مناطق محروم سازگار است.

مطالعه بیشتر: