قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان یکی از مسائلی است که قبل پیوستن به کلاس‌ باید در نظر گرفته شود. ممکن است برخی از والدین نتوانند همیشه از پس هزینه کلاس‌های خصوصی برآیند. در این میان انتخاب کلاس‌های آنلاین کمک بزرگی در کاهش هزینه کلاس خصوصی زبان کودکان است. برای نفع بیشتر اقتصادی در هزینه کلاس‌های خصوصی هرچه سن کودک پایین‌تر باشد باتوجه‌به استاد مربوطه قیمت کمتری کلا‌س‌ها دارند. در این مقاله قصد داریم به شکل جامع به عوامل موثر در قیمت آموزش خصوصی زبان انگلیسی به کودکان بپردازیم. برای برطرف کردن هرگونه سوال، ابهام و شک و ترید درباره این موضوع تا به انتها مقاله همراه ما باشید.

۹ عامل موثر در قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی به کودکان

زمانی‌که مایل به شرکت کودک‌تان در کلاس‌های آنلاین عمومی نیستید باید بدانید که هزینه کلاس‌های آنلاین خصوصی بسیار بیش‌تر است. در آموزش کلاس‌های آنلاین خصوصی استاد و تنها زبان آموز حضور دارند. به دلیل عدم شرکت سایر زبان آموزان نیز هزینه دوره‌ها بالاتر می‌رود. در ادامه این بخش به 9 عامل عمده که در قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان نقش پررنگی دارند می‌پردازیم.

۱- مجموعه انتخابی شما برای تدریس انگلیسی به فرزندان‌تان

اغلب هزینه تدریس خصوصی آموزش به کودکان بر اساس مصوبات کشوری تعیین می‌شود. با این حال به علت شهرت برخی از مجموعه‌هایی که رویکرد منحصربه‌فردی دارند سبب ایجاد پرداخت هزینه‌های بیشتری می‌شوند. همچنین، مجموعه‌هایی که دارای اساتید با تجربه و سبک‌های تدریس خاصی هستند سبب تفاوت قیمت با سایر مجموعه‌ها شده‌اند.

گاهی نیز قیمت تدریس خصوصی به کودکان چندین موسسه یکسان بوده است، اما آموزش منصفانه‌ایی برای کودکان وجود ندارد. همواره عدالت در هزینه‌های آموزشی برای بچه‌ها در کلاس‌های خصوصی آنلاین تا حد زیادی رعایت می‌شود.

عکس کودک دختری که در حال نوشتن صحبت های معلم خود داخل کتاب در کلاس آنلاین خصوصی است.

۲- میزان سطح دانش زبانی کودکان و قیمت تدریس

دانش زبان انگلیسی بچه‌ها در 3 سطح با هزینه‌های مجزا معمولا تعیین می‌شود. به‌عنوان‌مثال، اگر کودک سن کمی داشته باشد، ولی در سطح پیشرفته‌ایی محسوب شود مبلغ آن با هزینه بزرگسالان محاسبه می‌شود. در این شرایط اغلب والدین ناچار به پرداخت مبلغی بالاتر از رده سنی کودک خود خواهند شد.

۳- تعداد جلسات مورد نیاز برای آموزش خصوصی با کودک

برخی از کودکان بنا به دلایلی به آموزش تدریجی زبان دوم با درنگ و تامل بیشتری نیازمند هستند. به همین دلیل با افزایش تعداد جلسات هزینه بالاتری را نیز پرداخت خواهند کرد. از طرفی کودکانی با شرایط خاص نیز زمان کافی برای یادگیری ندارند و با دوره‌های فشرده مشغول یادگیری انگلیسی هستند. یکی از مطالب مهم در ارتباط با قیمت تدریس خصوصی دوره فشرده پایین بودن مبلغ پرداختی آن است. علت اصلی این موضوع پرداخت شهریه در مدت زمان کوتاه‌تر است. بعضی از مجموعه‌های آموزشی با خط مشی که دارند تعداد جلسات بیشتر را برابر با شهریه مناسب‌تر قرار داده‌اند.

۴- سبک مطالبی که تدریس خصوصی برای کودکان به کار برده می‌شود

برای مثال خانواده‌هایی هستند که فقط قصد دارند کودکان‌شان مکالمه انگلیسی را از بر شوند. بنابراین، این شکل‌های آموزشی در قیاس با آموزش‌های گام به گام و پیشرفته قیمت‌های متفاوتی را رقم می‌زند. کودکانی که باهوش هستند و قصد شرکت در آزمون‌های مهم زبان انگلیسی را دارند نیز قیمت‌های گزاف‌تری را پرداخت می‌کنند. همچنین، هزینه‌هایی اعم از کتاب و باقی محتواهای تدریس را به شکل جداگانه از کلاس محاسبه خواهند کرد.

۵- تضمینی بودن یادگیری تدریس خصوصی به کودکان

معلمانی که گرفتن نتایج کاملا مثبتی را به والدین از روش تدریس خود تضمین می‌کنند هزینه‌های بالایی را پیشنهاد می‌دهند. برخی از اساتید پس از نتیجه گرفتن کودک از آموزش‌ها شهریه را نیز به شکل کامل دریافت می‌کنند.

۶- زمان برگزاری تدریس خصوصی زبان برای کودکان

گاهی شخصی سازی کلاس‌ها برای کودکان باتوجه‌به زمان و تاریخ موردنظر کودک موجب افزایش حق الزحمه تدریس به کودک می‌شود. روز‌های خاص سال مانند امتحانات که اساتید وقت ‌کم‌تری دارند نیز تاثیر در دستمزد اساتید و معلمان برای تدریس می‌گذارد.

۷- رده سنی کودک برای تدریس خصوصی

به صورت کلی هزینه تدریس خصوصی برای رده سنی کودکان در مقایسه با نوجوانان و بزرگسالان کم‌تر است. همچنین، افزایش هزینه‌ها با سطح دانش زبانی کودک نیز به مرور شکل خواهد گرفت.

۸- تجربیات و سابقه کاری دبیران موثر در پرداخت میزان مزد تدریس خصوصی برای کودک

نام و نشان اساتید و سابقه‌های درخشان معلمان برای آموزش خصوصی به کودکان سبب پرداخت هزینه‌های بالاتر می‌شود.

عکس کودک پسری در حال نوشتن نکات معلم خود در دفتر حین شرکت در کلاس به وسیله کامپیوتر خود.

۹- میزان سرعت یادگیری کودکان علاقه مند به زبان انگلیسی

کودکانی که به دلیل ضعف در دروس ارائه شده موفق به دست‌یابی به سطوح بعدی نشده‌اند ناچار به پرداخت هزینه دوباره می‌شوند. علاوه‌بر این، کودکانی که در زمینه یادگیری انگلیسی سرعت پایینی را متحمل می‌شوند؛ تغییراتی را در هزینه‌های یادگیری آن‌ها ‌می‌گذارد.

برای والدین بسیاری میزان قیمت تدریس زبان انگلیسی به فرزندانشان در انتخاب نوع آموزش آن‌ها موثر واقع می‌شود. والدین برای صرفه‌جویی هزینه‌ها می‌توانند همزمان با آموزش خصوصی به‌وسیله برنامه کودک‌های زبان اصلی یادگیری فرزندان خود را بهبود بخشند.

عکس کودک دختری در حال اجازه گرفتن از استاد در کلاس آنلاین زبان انگلیسی

در آخر آموزش متناسب با بودجه شما با نیمکت

در این مقاله به تمامی نکات ضروری قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان‌ پرداخته‌ایم. هزینه تدریس خصوصی زبان کودکان بستگی به عوامل متعددی دارد که در این مقاله همه آن‌ها را بررسی کرده‌ایم. با مطالعه این مقاله قدرت انتخاب بیش‌تری در انتخاب کلاس‌های آنلاین برای فرزندان دلبندتان دارید. همچنین، اگر به دنبال ثبت نام کردن کودکا‌ن‌تان در کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی هستید به شما مجموعه نیمکت را پیشنهاد می‌کنیم.

این مجموعه با دارا بود مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه‌ها همراه با سوابق درخشان و کیفیت بالای آموزش به کودکان پیشتاز بوده است. بدون نیاز به رفت و آمدهای حضوری کودکان در بستر کاملا امنی از آموزش‌های شیرین زبان انگلیسی بهره مند می‌شوند.

مجموعه نیمکت دارای بهترین استادهای مجرب و هم گام با متدهای روز طبق استانداردهای ویژه خود به کودکان آموزش می‌دهند. در این مسیر تیم پشتیبانی متعهد مجموعه نیمکت در هر ساعت شبانه روز آماده رفع مشکلات کلاس‌ها و سوالات شما خواهد بود.

مطالعه بیشتر: