آیا می‌دانید هزینه کلاس آنلاین زبان انگلیسی چقدر است؟ زمانی‌که تصمیم به شرکت در کلاس‌های آنلاین می‌گیرید اولین سوالی که احتمالا با آن مواجه خواهید شد میزان هزینه‌های کلاس است.

شهریه کلاس آنلاین زبان انگلیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین، هزینه دوره‌های آنلاین اساتید بزرگ زبان انگلیسی همواره بسیار بالاتر از سایرین بوده است. درواقع به ندرت دبیرانی پیدا می‌شوند که کلاس های آنلاین خود را کاملا رایگان برگزار کنند.

در این مقاله به بررسی هر آنچه مرتبط با هزینه های کلاس آنلاین زبان انگلیسی وجود دارد خواهیم پرداخت. بنابراین تا به انتها همراه ما باشید و اصلا این مقاله را از دست ندهید.

10 عامل موثر در هزینه کلاس آنلاین زبان انگلیسی

برای قشر بزرگی از مردم میزان شهریه کلاس‌ها در انتخاب نوع آن‌ها تاثیرگذار و پراهمیت است. در این بخش به 10 عامل مهم در باب هزینه های کلاس آنلاین انگلیسی می‌پردازیم.

کلاس آنلاین عمومی یا کلاس آنلاین خصوصی و نیمه خصوصی

اگر مایل به شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی به شکل خصوصی باشید؛ در واقع استاد مربوطه تنها برای شما تدریس خواهد کرد. بنابراین، هزینه کلاس را به صورت کلی حتی بجای افراد دیگری که امکان شرکت داشته‌اند را نیز شما باید بپردازید. هزینه کلاس زبان آنلاین خصوصی در تمامی زبان‌ها بالاتر است.

سطح زبان انگلیسی اصلی ترین تعیین کننده هزینه ‌های کلاس آنلاین انگلیسی

سطح زبان به حدی مهم است که اگر شخصی 10 سال سن داشته باشد؛ اما دانش زبانی پیشرفته‌ایی دارد ملزم به شرکت در کلاس‌های سطح بالاتر از سن خود هستند. بنابراین، فرد ناچار است شهریه‌ایی بالاتر از رده سنی خود بپردازد؛ چون در کلاس مقطع بالاتری شرکت خواهد کرد.

رده سنی افرادی که قصد شرکت در کلاس آنلاین انگلیسی دارند

هزینه کلاس آنلاین برای رده سنی نوجوانان و به ویژه کودکان در مقایسه با کلاس‌های بزرگسالان بسیار پایین‌تر است. همچنین، به یاد داشته باشید برای صرفه جویی هزینه‌ها در سنین پایین‌تر شروع به این کار کنند، بهتر خواهد بود. اگر در سنین بالا تصمیم به آموزش دارید، هزینه هر ترم کلاس آنلاین زبان انگلیسی به مرور بالاتر خواهد رفت.

تعداد جلسه های کلاس آنلاین

اشخاصی هستند که علاقه به آموزش آهسته زبان دوم دارند. عده‌ایی دیگر زمان کافی برای آموزش ندارند و در نتیجه در پی دوره‌های فشرده کلاس آنلاین انگلیسی نیز می‌گردند. غالبا دوره های فشرده 4 جلسه در هفته و دوره های غیر فشرده 1 جلسه در هفته هستند.

نکته جالب توجه در این باره پایین‌تر بودن شهریه دوره فشرده در مقابل سایر دوره‌ها است. به علت اینکه هزینه‌های پرداختی دوره فشرده آموزش آنلاین زبان انگلیسی در بازه‌های کوتاه‌تری صورت می‌گیرد. برخی از اساتید هرچه قدر تعداد جلسات بیشتری را زبان آموزان مدنظر داشته باشند، هزینه مناسب‌تری را پیشنهاد خواهند کرد.

عکس مردی در وسط کلاس آنلاین با لپ تاپ در حال گفت و گو با همکلاسی های خود

نوع مطالب آموزشی کلاس های آنلاین زبان انگلیسی

برخی از افراد پس از گذراندن دوره متوسطه کلاس های آنلاین انگلیسی در ادامه فقط قصد آموزش مکالمه را دارند. همچنین، این مدل آموزش در مقایسه با دوره‌های عمومی و پیشرفته هزینه بالاتری را می‌طلبد.

کلاس‌های آنلاین تخصصی دیگر مانند تربیت مدرس انگلیسی، آیلتس و انگلیسی تجاری گران‌تر از سایر دوره‌ها هستند. نکته دیگر به جز پرداخت هزینه کلاس آنلاین، پول کتاب و باقی محتواهای آموزشی را به صورت مجزا پرداخت می‌کنید.

نوع موسسه و مجموعه آموزش آنلاین زبان انگلیسی

معمولا شهریه هر ترم کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی طبق نرخ مصوبه تعیین شده است. عواملی مانند اساتید معروف و مجموعه‌های خاص همچنان موجب تفاوت قیمت و هزینه‌های پرداختی می‌شوند.

زمانی نیز وجود دارد که هزینه‌های کلاس آنلاین زبان انگلیسی با یکدیگر برابر است؛ ولی شیوه آموزش یکسان نخواهد بود. یکی از مزیت‌های آنلاین بودن دوره آموزشی ایجاد عدالت در هزینه‌های کلاس‌ها است. علاقه مندان زبان انگلیسی در حالتی که ناراضی بوده‌اند می‌توانند در دوره‌های مجموعه موسسات دیگر نیز ثبت نام کنند.

عکس دختر جوانی در وسط کلاس آنلاین در حال گوش کردن به تدریس استاد

میزان سرعت یادگیری علاقه مندان به انگلیسی در کلاس های آنلاین

طبیعتا همواره کسانی هستند که ضعف در امتحانات پایان ترم کلاس های آنلاین زبان انگلیسی دارند. این اتفاق منجر به ثبت نام مجدد شخص در دوره قبلی و پرداخت هزینه دوباره می‌شود. کسانی که سرعت پایینی در یادگیری زبان انگلیسی دارند، برای گذران کلاس‌های آنلاین پایه تا پیشرفته بیشتر هزینه خواهند کرد.

اگر در کنار آموزش آنلاین با روش‌های خودآموزی مثل کتاب و فیلم پیش بروید، یادگیری زبان را نیز تقویت می‌کنید. بنابراین، با این کار در واقع علاوه بر افزایش سطح دانش زبان انگلیسی هزینه زیادی را می‌توان صرفه جویی کرد.

نام و نشان دبیر و سابقه کاری استاد مدرس کلاس های انگلیسی آنلاین

همواره در تمامی عرصه‌ها برای آموزش اساتید مجرب قیمت‌های بالاتری را پیشنهاد خواهند کرد. درواقع هزینه کلاس های زبان انگلیسی آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

تضمینی بودن کلاس های آنلاین زبان

برخی از اساتید زبان انگلیسی نتیجه گرفتن از کلاس‌های زبان آنلاین و شیوه آموزشی خود را کاملا ضمانت می‌کنند. به این ترتیب غالبا اساتیدی که کلاس های آنلاین خود را تضمین می‌کنند هزینه بیشتری می‌گیرند.

معمولا هزینه کلاس های آنلاین تضمینی زبان انگلیسی پس از کسب کردن نتیجه مورد نظر پرداخت خواهد شد.

برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای کنکوری ها و سایر مقاطع خاص تحصیلی

کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی مخصوص کنکور به دلیل اینکه حساسیت بیشتری دارند. همچنین، این نوع کلاس‌ها نیز چون سرنوشت ساز هستند، برخی اساتید هزینه‌های بیشتری را در نظر می‌گیرند.

از دیگر عوامل گران‌تر شدن هزینه‌ها دوره‌ها برگزاری کلاس‌های آنلاین انگلیسی شخصی سازی شده باتوجه به زمان هر شخص است. همچنین، برگزاری کلاس‌های آنلاین انگلیسی در ایام خاص سال مانند امتحانات در بالاتر بودن هزینه کلاس‌ها نیز تاثیرگذار هستند. بنابراین، کارشناسان توصیه می‌کنند به صورت پیوسته و در طول ترم کلاس‌های خود را شرکت کنید. از دلایل حائز اهمیت این کار نتیجه گرفتن در امتحانات و بالا بودن احتمال موفقیت شما است. همچنین، می توانید با قیمت مناسب‌تری کلاس‌های خود را نیز سپری کنید.

به صورت کلی برای کلاس های آنلاین زبان انگلیسی حداقل 30 درصد ارزانتر از کلاس های حضوری هزینه در نظر گرفته می‌شود.

عکس یک کلاس آنلاین بین المللی زبان انگلیسی حاوی تصاویر زبان آموزان در لپ تاپ

در آخر آموزش متناسب با بودجه شما با نیمکت

در این مقاله به صفر تا صد هزینه کلاس آنلاین زبان انگلیسی پرداخته‌ایم. هزینه دوره‌های آنلاین انگلیسی قطعا بستگی به پارامترهای مختلفی دارد که در این مقاله تک تک آن‌ها را بررسی کرده‌ایم. درواقع مطالعه این مقاله دید روشن تری را در اختیار شما برای انتخاب کلاس‌های آنلاین قرار می دهد. در نهایت اگر علاقه به شرکت در کلاس‌های آنلاین به زبان انگلیسی را دارید، ما به شما مجموعه نیمکت را معرفی می‌کنیم.

این مجموعه با دارا بود مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه‌ها در میان سایر رقیبان خود همراه با کیفیت بالای آموزشی پیشتاز است. علاوه‌بر این، بدون نیاز به رفت‌وآمد حضوری در موسسه با پرداخت کم‌ترین هزینه از تمامی دروس بهره ببرید.

مجموعه نیمکت طبق استانداردهای ویژه خود با دارا بودن برترین استادهای مجرب متناسب با بودجه شما به صورت حرفه‌ایی آموزش می‌دهند. در این مسیر تیم پشتیبانی متعهددر هر ساعت شبانه روز آماده رفع مشکلات کلاس‌ها و سوالات شما خواهد بود.

مطالعه بیشتر: