یادگیری در دوران کودکی بسیار لذت بخش است. احتمالا شما هم به یاد دارید که وقتی کوچک بودید، شوق یاد گرفتن در درون شما موج می‌زد. کودکان ذهنی آماده ای دارند که پذیرای هر موضوع جدیدی است. یادگیری زبان انگلیسی نیز اگر از سن پایین‌تر شروع شود، منجر به نتیجه بهتری می‌شود. کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان تجربه‌ای فراموش نشدنی در یادگیری زبان انگلیسی رقم می‌زند.

اگر آموزش زبان را از کودکی برای فرزند خود شروع کنید، دیگر صحبت کردن و نوشتن به زبان دوم سخت و طاقت فرسا نیست. در واقع کودک شما می‌تواند در نهایت زبان انگلیسی را با روانی و فصاحت زبان مادری صحبت کند. برای آشنایی با سیر تا پیاز کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان با این مقاله همراه باشید.

مزایای حیرت انگیز استفاده از آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان

زمانی که می‌خواهید کودک خود را در کلاس زبان انگلیسی ثبت نام کنید، ممکن است بین کلاس حضوری و آنلاین مردد باشید. هر کدام از این روش‌های تدریس ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. با این حال فواید کلاس آنلاین آموزش زبان انگلیسی فراتر از حد تصور است. شما احتمالا تا میزان زیادی با کلاس‌های حضوری آشنا هستید؛ پس بهتر است از مزایای فراوان کلاس های آنلاین نیز آگاه شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

امکان آموزش انحصاری در کلاس‌های خصوصی

اگر نمی‌توانید کلاس حضوری آموزش زبانی پیدا کنید که با برنامه فرزند شما همخوانی داشته باشد، کلاس آنلاین دوای درد شماست. در کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان می‌توانید به صورت خصوصی، روز و ساعت کلاس را با توجه به زمان خالی فرزند خود انتخاب کنید.

استفاده از تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان این امکان را به فرزند شما می‌دهد که ارتباط نزدیک‌تری با معلم خود داشته باشد. علاوه‌بر این، در کلاس‌های خصوصی کیفیت یادگیری نیز افزایش می‌یابد.

صرفه جویی در زمان و هزینه؛ ذخیره انرژی و بودجه با کلاس آنلاین

حتما این ضرب المثل را شنیده‌اید که می‌گوید وقت طلاست. در دنیای امروزی انقدر همه چیز سریع می‌گذرد که گاهی دنبال کردن زمان سخت است. بنابراین، ما باید تمام تلاش خود را بکنیم که از 24 ساعت شبانه روز استفاده‌ای بهینه داشته باشیم. انتخاب کلاس زبان انگلیسی آنلاین کودکان، به شما فرصت فوق العاده ای در صرفه جویی زمان می‌دهد.

همچنین با شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی کودکان، هزینه های اضافی رفت و آمد را ذخیره می‌کنید. از آن مهم‌تر این‌که، با حذف کردن رفت و آمد و ترافیک، انرژی فیزیکی و ذهنی زیادی نیز حفظ می‌شود. وقتی کودک شما ساعت‌ها پشت ترافیک خسته نشود، انرژی بیشتری برای یادگیری دارد.

ارتباط غنی‌تر با معلم و استفاده از آموزش جذاب‌تر چند رسانه‌ای

در کلاس حضوری کودک هفته‌ای یک یا چند جلسه معلم خود را می‌بیند و این تمام ارتباط بین آن‌ها محسوب می شود. آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان، علاوه‌بر جلسات آموزشی، گروه‌هایی نیز برای رفع اشکال وجود دارد. در واقع هر زمان که کودک در یادگیری به مشکل برخورد، می‌تواند چالش خود را به اشتراک بگذارد و راه حل آن را بیابد.

یک مزیت مهم دیگر کلاس آنلاین آموزش زبان، استفاده از آموزش چند رسانه‌ای است. اساتید روش آنلاین، وقت و انرژی بیشتری برای آموزش کودکان دارند. آن‌ها می‌توانند از سایت‌های مکمل، بازی، شعر و کارتون، به منظور خوشایند تر کردن یادگیری برای کودکان استفاده کنند.

کلاس آنلاین این امکان را به کودک می دهد که ارتباط بهتری با استاد خود داشته باشد.

امکان انتخاب کلاس بدون توجه به محدودیت مرزهای جغرافیایی

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که استاد زبان بسیار خوبی پیدا کرده‌اید که از محل زندگی شما فاصله زیادی دارد. در این صورت بهترین کار ثبت نام در یک کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان است. با این انتخاب شما می‌توانید در هر شهر و کشوری که هستید از کلاس‌های زبان باکیفیت استفاده کنید. علاوه‌بر این، کودک می‌تواند در هر مکان و موقعیتی در کلاس آنلاین زبان شرکت کند.

راز و رمزهای کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان

حال دیگر با مزایای شگفت انگیز آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان آشنا شده‌اید. بنابراین، وقت آن رسیده‌ است بیشتر راجب ویژگی‌های کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان بدانید. در انتخاب بهترین کلاس آنلاین به این توجه کنید که از چه پلتفرمی برای برگزاری کلاس استفاده می‌کند. فرزند شما از کلاسی می‌تواند بهترین فایده را ببرد که مانند سایت نیمکت در نرم افزارهای به روز و پیشرفته تشکیل شود.

از آن‌جایی که کودک به تنهایی در جلسات شرکت می‌کند، بهتر است فضای کاربری کلاس ساده و راحت باشد. در این صورت کودک می‌تواند بدون هیچ مشکلی در کلاس مشارکت فعالی داشته باشد. همچنین مهم است که فضای کلاس پویایی مناسبی داشته باشد و کودک مدام مهارت‌هایش را تمرین کند. در آموزش آنلاین زبان انگلیسی ویژه کودکان، فرزند شما به صورت فیزیکی در کنار معلم نیست. پس بهتر است کلاسی را انتخاب کنید که در آن تمام حواس کودکان درگیر شود و روند یادگیری بسیار فعال باشد.

از اساتید حرفه‌ای بهره بگیرید که بر روی هر چهار مهارت لیسنینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و ریدینگ کودک کار کند. همچنین با استفاده از آهنگ، بازی، انیمیشن، نقاشی و کارهای هنری، جذابیت خاصی به یادگیری زبان انگلیسی ببخشد. استفاده از به روزترین منابع تدریس زبان انگلیسی آنلاین کودکان نیز از مهم‌ترین ویژگی‌های یک استاد خوب آموزش آنلاین انگلیسی کودکان محسوب می‌شود.

فضای برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان باید ساده و کاربردی باشد.

ترفند انتخاب زمان مناسب ثبت نام کودک در کلاس آنلاین زبان انگلیسی

برای بسیاری از والدینی که دوست دارند کودک خود زبان انگلیسی را یاد بگیرد، پیدا کردن سن مناسب ثبت نام در کلاس چالش بزرگی است. از طرفی ممکن است کودکان کوچکتر علاقه‌ای به یادگیری نشان ندهند. از طرفی دیگر، با بالارفتن سن، قدرت یادگیری کمتر می‌شود و مهارت در زبان دوم به اندازه تسلط بر زبان مادری نخواهند بود.

بر اساس تحقیقاتی که در دانشگاه MIT آمریکا انجام شده است، بهترین سن یادگیری زبان دوم، پیش از 10 سالگی است. لازم است بدانید که با بیشتر شدن سن کودک، یادگیری مهارت‌های تازه مثل یک زبان جدید سخت‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید فرزندتان بر زبان انگلیسی مانند زبان مادری مسلط باشد، باید آموزش او را قبل از 10 سالگی شروع کنید.

پیش از 10 سالگی، مغز کودکان قابلیت سازگاری با یادگیری قوانین گرامر و تلفظ زبان جدید را دارد. با بزرگ شدن و رسیدن به سن بلوغ، این توانایی کمرنگ می‌شود. بنابراین اگر فرآیند یادگیری زبان انگلیسی قبل از 10 سالگی شروع شود، کودکان زمان زیادی برای یادگیری درست گرامر و لهجه زبان را دارد.

ضرورت ثبت نام کودک در کلاس آنلاین زبان انگلیسی

امروزه زبان انگلیسی به زبان رسمی در سراسر جهان تبدیل شده است. همین مسئله، یادگیری این زبان را به ضرورتی برای تمام افراد تبدیل می‌کند. فرقی ندارد که فرزند شما در آینده چه مسیری را انتخاب می‌کند. تفاوتی ندارد که قصد مهاجرت دارد یا می‌خواهد در داخل کشور به تحصیل مشغول شود. یاد گرفتن زبان انگلیسی برای او بسیار مهم است.

کودکتان با یادگیری زبان انگلیسی از سنین پایین، تسلط خوبی بر مهارت‌های این زبان پیدا می‌کند. در نهایت زمانی که به سنین بالاتر می‌رسد می‌تواند به راحتی انگلیسی را روان صحبت کند. همچنین توانایی خواندن و درک کتاب‌های زبان اصلی را دارد. اگر هم که تصمیم به مهاجرت بگیرد، گرفتن نمره خوب در آزمون آیلتس برایش راحت‌تر می شود. اگر که کمک یک استاد آیلتس را نیز همراه خود داشته باشد، نتیجه درخشان‌تری را کسب می‌کند.

شروع یادگیری زبان انگلیسی از کودکی باعث می شود فرزند شما تسلط خوبی بر روی زبان پیدا کند.

تکنیک‌های جذاب سازی آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کسب نتیجه‌ای عالی

ممکن است کودک شما در ابتدا تمایل و شوقی برای یادگیری زبان انگلیسی نداشته باشد. در این صورت می‌توانید شرایط کلاس را به نحوی برای او بهینه کنید تا ضمن لذت بردن از آموزش، بهترین نتیجه را نیز بگیرد. در اولین قدم می‌توانید کلاسی را انتخاب کنید که تدریس آن از طریق بازی باشد.

گوش دادن به کتاب‌های صوتی و آهنگ‌های کودکانه نیز یادگیری را راحت‌تر و دلپذیرتر می‌کند. در هنگام برگزاری کلاس آنلاین، محیط را ساکت کنید تا کودک بتواند روی درس تمرکز کند. همچنین بین کلاس‌ها نیز با استفاده از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید مهارت‌های کودک خود را از راه سرگرم کننده‌ای تقویت کنید. دیدن فیلم‌های مکالمات ساده نیز اثر حیرت انگیزی بر فصاحت لهجه کودک می‌گذارد.

استفاده از شعر، نقاشی، کارتون و آهنگ یادگیری زبان انگلیسی را برای کودک جذاب تر می کند.

ایستگاه آخر در مسیر آموزش زبان آنلاین برای کودکان

ذهن کودکان آماده و مشتاق برای یادگیری است. بهره نبردن از این ذهن تشنه آموزش، ظلم بزرگی در حق آن‌هاست. بهتر است برای یادگیری زبان انگلیسی پیش از 10 سالگی کودک اقدام کنید تا به تسلطی نزدیک بر زبان مادری در آن برسد. همچنین در این مسیر بهترین انتخاب، کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان است. زیرا به شما کمک می‌کند تا حد زیادی در وقت، انرژی و هزینه خود صرفه جویی کنید. علاوه‌بر این هیچ چیزی برای کودک جذاب‌تر از آموزش چندرسانه‌ای از طریق فیلم، آهنگ، کتاب، انیمیشن و بازی نیست.

مطالعه بیشتر: