اساتید همیشه در هردوره‌ای به شناخت تاریخ در هرزمینه‌ای تاکید می‌کردند. the study of language یک راهنمای جامع و کامل برای درک و شناخت بهتر و بیش‌تر زبان است. این کتاب در دانشگاه‌ها به دانشجویان زبان تدریس می‌شود. کتابی که به‌جهت اهمیت آن جزو منابع کنکور زبان برای مقطع ارشد نیز قرار دارد. بنابراین، دوره‌ای که به‌تدریس کتاب the study of language بپردازد، برای متقاضیان این آزمون از واجبات به‌شمار می‌رود.

دنیای پراز شگفتی و رمز‌ و راز زبان را بشناسید! چقدر درباره نحوه ایجاد و چگونگی تکامل زبان می‌دانید؟ زبان، ابزاری برای بیان احساسات، برقراری ارتباط و انتقال مفاهیم مورد نظر به دیگران است. چقدر این ابزار قدرتمند خود را می‌شناسید؟ زبانی که با تفاوت در منطقه جغرافیایی متفاوت است. این تفاوت زبانی گاه در شکل کلی زبان و گاه در نحوه ادای لغات مشاهده می‌شود.

کتاب the study of language؛ نیم‌ نگاهی بر‌آنچه در تدریس آن می‌گذرد!

این کتاب که تا ویرایش 8 پیش رفته و بررسی یک تفکر چالش‌برانگیز را برعهده دارد. تفکری که به چگونگی یادگیری و تکامل زبان در دوران کودکی مرتبط است. همچنین پرداختن به مفاهیم مهم علم زبان‌شناسی از دیگر ویژگی‌های این کتاب ارزشمند به‌شمار می‌رود. بامطالعه این کتاب the study of language شما عناصر اصلی موجود در علم زبان‌شناسی را خواهید شناخت. درادامه 3 وایرایش6 ،7و 8 کتاب جرج یول را بررسی میکنیم.

ویرایش 6 کتاب جورج یول؛ مخاطب را چون کاغذی سفید درنظر دارد!

در ویرایش6 مخاطب را فردی درنظر گرفته که گویی چیزی از زبانشناسی نمی‌داند. مسائل را به‌شیوه‌ای ساده اما کامل به‌شما آموزش داده است. در آغاز این کتاب نظریه‌هایی راجع‌به چگونگی فراگیری زبان درکودکان مطرح شده و سپس به‌نحوه تکامل آن می‌پردازد. در دوره‌های تدریس کتاب the study of language با پیدایش زبان، تکامل زبان و نقش مغز آشنا خواهید شد. تدریس این کتاب به‌مخاطب دانش وسیعی درباره‌ی چگونگی پیدایش زبان، تولید و همچنین تکامل این ابزار دراختیار وی قرار می‌دهد.

دراین کتاب نه‌تنها به‌بحث یادگیری زبان در انسان، بلکه به‌فرایند یادگیری زبان در حیوانات نیز اشاره شده است. در فصلی‌های دیگر آن به صدا‌ها در دستگاه زبان و قواعد دستوری آن پرداخته می‌شود. چگونگی فراگیری زبان مادری و زبان دوم، نقش مغز درفرایند یادگیری، بسیاری مسائل مرتبط دیگر در این کتاب تدریس می‌شود.

تصویری از کتاب the study of language ویرایش ششم

در دوره‌های تدریس مجازی ویرایش 7 و 8 کتاب جورج یول چه‌می‌گذرد!

حال که نقش زمان درآینده فرد پررنگ است، بیش‌تر افراد سعی می‌کنند، آن‌چه نیاز به‌ آموزشش را دارند، به‌شیوه مجازی بیاموزند. همچنین به‌جهت اهمیت فراوان مباحث این کتاب جورج یول در کنکور ارشد زبان، تدریس مجازی آن بسیار پرطرفدار است. بادرنظرگرفتن قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل خواهید دید، دوره آنلاین زبان انگلیسی به‌صرفه‌تر است. این‌طور که پیدا است، دوره‌های مجازی سایت نیمکت بازدهی بیش‌تری را برای دانش‌آموزان خود به‌همراه دارند.

در تدریس ویرایش هفتم از این کتاب برمباحثی چون آواشناسی و همچنین معناشناسی در زبان تاکید می‌شود. درحالی‌که در ویرایش هشتم آن برمباحث دیگری ارزش نهاده می‌شود. مباحثی چون صدا، دستور، نقش، معنا شناسی ازجمله مباحث پراهمیت در این دوره‌ها هستند.

تصویری از کتاب the study of language ویرایش هشتم

اهمیت تدریس کتاب the study of language به‌شیوه مجازی؛ به‌خصوص برای کنکوری‌ها!

آن‌چه برای یک کنکوری بسیار اهمیت دارد، وقت است. او برای ورود به دانشگاه دلخواه به رتبه‌ای خوب نیاز دارد. اینجا است که دوره‌های مجازی ارزش خود را نشان می‌دهند.

  • صرفه جویی در وقت
  • صرفه‌جویی در هزینه
  • مشاهده چندباره دروس
  • دوری از حواس پرتی‌ها

با بیش‌تر شدن دوره‌های مجازی در حوزه زبان رقابت شدیدی بین موسسات مجازی برپاست که کیفیتی بهتر را رقم می‌زند. کیفیتی که برای فردی که در موقعیتی چون کنکور قرار گرفته بسیار بااهمیت است. این‌جاست که کلاس مجازی بر کلاس‌های حضوری ترجیح داده می‌شود تا نتیجه بهتر کسب شود.
تدریس کتاب جورج یول تنها به‌چگونگی پیدایش زبان نمی‌پردازد!

پرداختن‌ به‌زبان، همانند یک هزارتوی بی‌سروته است. چراکه از هرگوشه که وارد شوید، مطالب بیشماری برای کشف و یادگیری درآن رابطه وجود دارد. دراین شاهکار جورج یول تنها به چگونگی فراگیری زبان در کودکان پرداخته نمی‌شود.

  • چگونگی تولید آواها در دستگاه زبان و دسته‌بندی آن‌ها
  • چگونگی قرارگیری آواها درکنارهم و تشکیل یک هجا و درنهایت ایجاد لغت
  • قواعد مربوط به لغات ازنظر معنایی
  • قواعد دستوری جهت ساخت یک جمله درست که معنا به‌درستی منتقل شود.
  • بررسی درستی یک جمله ازنظر قواعد معنایی و دستوری
  • عملکرد بخش‌های مختلف مغز در بحث زبان
  • یادگیری زبان اول و دوم
  • زبان بدن
  • زبان نوشتاری
  • تاریخچه زبان و تغییر آن
  • تاثیرات تفاوت‌های منطقه‌ای بر زبان
  • تاثیر تفاوت جوامع بر زبان
  • تاثیر فرهنگ در زبان

تمامی این مباحث به‌طورکلی و مباحث دیگری که در دل این‌ها قرار دارند، ازطریق کتاب جرج یول به شما تدریس می‌شود.

ابزار زبان را بهتر بشناسیم!

زبان گفتاری ما ابزاری است که ما هرروز برای رسیدن به اهداف خود از آن بهره می‌بریم. دستگاهی که در تولید آن به‌ما کمک می‌کند، مجموعه لب‌ها، زبان، دندان‌ها و حتی مجاری تنفسی ما هستند. جورج یول، نویسنده کتاب the study of language به‌ما در شناخت این ابزار قدرتمند کمک کرده است. کتابی ارزشمند که دانستن آن به‌قدری برای دانش‌جویان زبان اهمیت دارد که در مقطع کارشناسی آن را می‌آموزند.

حتی یک قدم فراتر، برای ورود به مقطع کارشناسی زبان نیز به فهم عمیق و کامل این کتاب نیاز دارند. تدریس کتاب the study of language به‌شیوه مجازی، کمکی برای افرادی است که آن را به‌خوبی درک نکرده‌اند، برگزار می‌شود. دراین دوره‌ها افراد از مزیت‌هایی بیش‌تر را به‌نسبت دوره‌های حضوری در کلاس‌ها برخوردار می‌شوند.

مطالعه بیشتر؛